fredag 2 augusti 2013

Vad vill du att jag ska prata om?

Jag la upp den här frågan i gruppen på ravelry men Jag har inte fått någon respons ännu. Så jag lägger ut den här med så har fler en chans att säga vad de tycker.

Jag planerar ständigt i huvudet vad jag kan tänkas prata om när jag väl får tid att börja med poddandet. Just nu tar 50% arbete, 100% studier, hund och pojkvän upp det mesta av min vakna tid.
De programpunkter som jag tänkt ha med som återkommande inslag är:
Vad som hänt sen sist
Vad jag stickar på just nu
Vad jag spinner på
Vad jag blivit färdig med
Garn/fiber/saker jag köpt och kanske liten recension av det
Mönster jag gillar/är sugen på
Butiker jag gillar/vill köpa från
Något jag lärt mig eller tips och tricks
Fakta om tex olika sorters ull eller tekniker
Tävlingar/utlottningar
Veckans manikyr (verkar udda i sammanhanget men eftersom jag alltid får så många kommentarer om mina naglar när jag lägger upp bilder i stickcafeet på facebook så tänkte jag att det kan bli ett kort inslag i slutet av avsnittet för dem som är intresserade. Tänkte visa de lack jag använt och berätta kort om hur jag gjort manikyren)
Alla punkter kommer inte vara med varje gång och vissa blir vanligare än andra.
Vad säger ni? Saknar ni något? Vill ni tipsa om något jag borde prata om under någon av punkterna?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar